Fnur6435 fub 11 de erkek dedi doktor bugün 13. Haftada kız dedi. 16 da netleşir dedi bekliyoruz bakalım.
ghostty fub inşallah canım çok sağ ol. Ama en net sonuç ultrasonda 16 dan sonra sanırım. Hani yanlış olma ihtimali olabiliyormuş. Ama genelde doktorlar biliyor bence😊Ben hem ultrason sonra da fetal ile öğrendim🤗