bedriyefe malesef yaşadım 10 gün önce.sağ böbrekte genişleme çıktı o sebep oluyormuş genişlemede idrar yolu enf.sebep oluyormuş lökosit değerim çok uçuk çıktı 10 gün antibiyotik kullandım perşembe günü de kontrole gidecegim enfeksiyon düzelmişmi diye.böbrek için doktor ürolojiye gönderdi üroloji genişlemen şuan az seviyede dedi gönderdi 1 aya kontrole gel dedi takip ediliyorum.şuan 26.haftamdayım inşallah doğuma kadar bir daha ağrım olmaz.Allah o ağrıyı kimseye yaşatmasın çok zor. Belki senin basit bir ağrıdır ama dayanamazsan mecbur doktora gidersin zaten 😞