madamoschino Benimde başlangıçtan beri öndeydi, geçen hafta 2 hafta geriden geldiğini söyledi, haftada bir kontrol edicez artık dedi protein ağırlıklı beslen ve muz ye dedi, 1 hafta boyunca dikkat ettim et balık muz kefir kaşar organik yumurta yedim hatta bıldırcın yumurtası 2 yumurta kadar proteini varmış diye duydum hem ondan hem normal yumurta yedim, şuanda 1 hafta civarına düşmüş bi sorun yok her bebek 4 kilo doğacak değil zaten dedi, siz de içinizi ferah tutun bende stres yapmıştım bayağı midem almıyordu ama mecburen yedim inşallah sizinki de kilo alır