Hmyra22 Merhaba bayanlar çatlatma iğnesi olalı 8 gün oldu dün 7.gundu öylesine test yapayım dedim dün negatif çıktı silik bile değildi bu kadar erken etkisi gitmesi normal mi acaba bide ovitrelle iğnesi bulamadım gonapepty vurulmak zorunda kaldım
hanimhanimcik Hmyra22 boşuna yapmayın şimdi stres yaparsanız olacağı varsa da olmaz, 2-3 hafta sonra yapın
-Papatya33 Çok erken bakmışsınız. Catlatma ignesinden sonra 14.gun test yapın. Hatta benm doktorum adet olmazsan test yap diyordu
Hmyra22 -Papatya33 benim anlamadığım bu kadar erken sürede silik de olsa pozitif çıkması gerekmiyor muydu bende negatifti