Merhaba kızlar kanama alanım var 2 hafta önce çok yoğun şekilde gelince hastaneye yatışım yapıldı şimdide 2 haftadır kahverengi leke geliyor bu durum nasıl geçer önerileriniz neler rahim ağzına yakın o yüzden kahverengi geliyor keseyede yakın şusn 4 cm böyle bi durum yaşayan oldu mu önerileriniz neler