nisan0 Karnımın alt kısmı ve kalçamın hemen üstü agırıyor belimin başlangıç yeri yürürken bile zorlanıyorum çok fenayım hani kendimi yoracak bir şey de yapmadım full uzanıyorum normal mi bu haftalarda acaba