Şu an 12 haftalık hamileyim gebelik tansiyonum var doktor 20 . Haftadan sonra gebelik zehirlenmesi olur büyük ihtimalle 30 . Haftaya kadar dayanabilirse bebek yaşar erken almak zorunda kalırsak yaşamaz dedi böyle bi risk yaşayıp sağlikli doğum yapan varmı veya önerileriniz tansiyonu düşürmek için gebelik zehirlenmesini engellemek için