Duygu_52 smyrgkc 36+2 günlük olduk bakalım ne zaman gelicek doktorum 16 Aralık dedi beklemedeyiz inşallah vaktinde gelir 🌸
smyrgkc Duygu_52 Bana en az 10 günün var dedi doktorum 40.haftaya kalmaz dedim bekleyelim bakalım geri sayım 🤗
smyrgkc gozde91 Günün belli olmasında heyecanlı yaaa bekle ki gelsin , 9 ay geçer şu günler geçmiyor gibi gelir 😊
Duygu_52 gozde91 canım haftalarımız aynı Bnde 36+2 yim doktorum 16 Aralık dedi bi sıkıntı çıkmazsa size erken verilmiş gününüz sizin tercihiniz mi yoksa bebiş önden falan mı gidiyor
Serdem_g Bizde tam 36 olduk 2.sezaryen olacak Perşembe rabdevum var inşallah bu sefer gün alırım bende
smyrgkc Duygu_52 Gün verilmedi benim 3. Normal doğumum olucak diger bebeklerimon doğum haftalari 37+3 ve 38+5 olduğu için doktorum bununda o civarda geleceğini 40 .haftayı bklemiycegini dusunuyor.
gozde91 Duygu_52 yok kendisi dedi ama benim ikinci gebeliğim o yüzden mi beklemek istemedi acaba bende anlamadım 🤷♀️ 38+2 sezeryan olmuş olacağım