halime1997 Hanımlar ikiz gebelik 1 bebeğimin kafasında koroid pleksus kisti görüldü down sendromu olabilir ftal dna yaptır dedi ama benim buna durumum yok böyle olup kisti geçen ve sağlıklı doğuran varmı lütfen beni rahatlatın çok gerginim 😣
Noyimommy halime1997 benim bebeğimin beyninde de kist vardı trizomi 18 lerde görünğr bu kendinden kaybolur ama bi kere görülmesi ihtimali gösterir dedi amniyosentez yapalım dedi ağlayarak kendi doktoruma gittim ben trizomi 18 bulgusu görmedim tek basına bi anlam ifade etmez dedi kist bi kaç hafta sonra kayboldu bebeğimde sağlıklı doğdu 2. Ayda beyin ultrasonu da yaptırdı çocuk doktoru bişey çokmadı
2190 halime1997 benim de kist var denildi çok şükür bugün gittim geçmişti kist Allah büyük 🤲 geçer ins
halime1997 Bugün detaylıya girdim başka bişey görülmedi ama doktor kist silinse bile beyne kalıcı zarar verebilir diyip beni aşırı korkuttu
halime1997 Noyimommy Bugün ayrıntılıya girdim başka bi yerinde sorun görmedi sadece kist gördü 4 mm civarı şuan 21 haftalığım geçer ve bi sıkıntı olmaz mı diyorsunuz 😣
Noyimommy halime1997 eğer ikili testte bişey çıkmadıysa kendi doktorunuz baska risk görmediyse bişey olacağını sanmıyorum benimki de 6 ya da 8 mm d çok küçük demişti benimki de 21. Haftada detaylıda görüldü doktor bi kaç hafta sonra gelsen belki yoktur bile demişti 24. Haftamda şehir dışına çıkmak zorunda kaldım baska bi doktora gittim tansiyonum düştüğü için o da gördü küçülmüştü ama bundan bişey olmaz dedi imkanınız varsa içim rahat etsin istiyosanız başka bi perinatoloğa danışın isterseniz 27. Haftada kontrolüm vardı kist görünmüyordu
halime1997 Yani kaybolmasını beklicem artık fetal veya amniyosentez yaptırmıcam Allah büyük bekliyorum , ikiz benim bir bebekte var kist diğerinde yok o yüzden ikili test temiz çıktı ama Onunda gerçeklik yapı yok biliyorsunuz ikiz gebelerde hiç yol
Noyimommy halime1997 yani gebeliği sonlandırma gibi bir niyetiniz yoksa yaptırmayın biz sormuştuk hani kesin tanı koyunca ne oluyo diye trizomi 18 için yasal olarak gebelik sonlandırma hakkı oluyomus bence imkanınız varsa iyi bi perinatoloğa danışın yada bir iki tane daha kadın doğum uzmanıyla görüşün
halime1997 2190 Peki size doktor geçer ama hasar bırakır down olmıcağı anlamına gelmez dedi mi , insanı çok korkutuyorlar
2190 halime1997 valla feta fena demişti bide sıvı alalım demişti istemedim rabbim ne vermişse odur tüp Bebek le hamile kaldım o yüzden yapmadım bekledim geçti çok şükür öyle bişi demedi ins sağlıklı kucağımıza alırız