mertunn Çok zorlandım doktor sağ tüpümü aldı . Hamile kalır mıyım diye korkmuyorum Korkum kalırsam dış gebelik tekrarlar mı :( Doktor ameliyat sonrasında bağırsaklarımda bir yapışıklık olduğunu söyledi Bu da tüpleri sıkıştırabilirmiş . Durumum bu :(
nurgunes1712 mertunn benimde daha çocuğum yok ve ikinci dış gebeliğimi geçirdim ilki mtx ile sonlanmıştı ama bu sefer kese tüpe yerleşmiş mecburen aldılar çok şişirmiş tüpü kese 🥺 çok korkuyorum bende daha bu yaşta tek tüple kaldım ya ondanda dış gebelik geçirirsem diye ödüm kopuyor Allah yardımcımız olsun 🥺
orkidemm_ nurgunes1712 diğer tüpün kontrolü edildiyse geçiş varsa sağlam ve normal se sıkıntı yok tek tüple 2. Gebeliğim :)
nurgunes1712 orkidemm_ doktora rahim filmi çektireyim mi dedim gerek yok hamile kalabiliyorsun dedi sanırım ameliyatta diğer tüpümede baktı sağda sıkıntı yok dedi 2.kez geçirince insan korkuyor biraz :(
orkidemm_ nurgunes1712 sorunlu olan alınmış zaten anladığım kadarı ile o yüzden korkma benim de alındı dış gebelikten ötürü