Leylaa76 Slm arkadaşlar 6 haftalığım ve dün doktora gittim bebek olması gerektiği gibiydi ama doktor kalp atışını iki hafta sonra duyarız anca dedi sizce normalmi ya ?
Aysemlg Leylaa76 peki kalbin attığını gördümü. Bende bugun gittim gördü kalbın attıgını ama sonra duyalım sıkıntı olur dedi. Haftaya çağırdı
Yenianne19 Leylaa76 merhaba kişiden kişiye değişiyor bu durum bence,daha önce açılan postlarda okuduklarim için böyle söylüyorum.Ben 6 haftalıkken duydum ama ablam 9.haftada duydu inşallah sende en kisa zamanda duyarsın hayırlı cumalar 🌸
Bsraozturk Leylaa76 Bende ilk kontrole gittiğimde 5 haftalıktı keseyi be bebeği gördük iki hafta sonra gel kalp atışına bakalım dedi 7 haftalıkken gittiğimde duyduk kalp atışını
Leylaa76 Aysemlg İşte ona hiç dikkat etmedim oda hiç birşey söylemedi :( ama elimi sıktı tebrikler diye ozaman atmış olabilirmi ki hiç bilmiyorum
Aysemlg Leylaa76 benım doktor da söylemedi ben sorunca söyledi. Bence korkma canım hayırlı olsun şimdiden. Allah kucagımza almayı nasip etsin cümlemizin inşallah🥰
Yenianne19 Leylaa76 haftaya çağırmış doktor bence içini ferah tut bende ilk öğrendiğimde 4 haftalıkti 2 hafta sonra gel demişti doktor banada
Leylaa76 Aysemlg Keşke sorsaydım bende ama elektrik çarptı bana sorun olmuşmudur sizce dedim oda gördüğün gibi demekki olmamış dedi ama düşük olmadı ondan mı bahsetti yoksa kalp atışındanmı acaba
sksjdndn Aysemlg Demek ki her gebelik farklı gerçekten aynı kişi iki gebeliği bile farklı Allah size kolaylık versin biran evvel sıkıntılarınız. Azalsın
Bsraozturk Leylaa76 Eğer internette bakarsanız çok geç duyanlar da oluyormuş normaldir yani korkmayın 😊
Merve3535 Canim bende 4 haftalikken ogrendim bebegimi kese göründü bebek kucuk oldugundan gorunmedi haftaya gel ddi gttim 5. Haftada bebek gorundu kalp atisi duyulmadi goruyorum ama duymak icin cok erken ddi haftaya tekrar gel ddi ama ben gtmedim 8. Haftama girdim oyle gttim dun 8+3 olmusuz kalp atışlarını duyduk üzülme Gayet normal bende senin gbi endise ettim ama her hafta gitmek birşeyi degistirmiyo diye garanti 8. Haftada gttim 🙏