Merhaba arkadaşlar bilmeyen için yazıyorum bu gün ben yaşadım siz yaşamayın diye diyorum ☺️ perinatoloji bölümünde dokturun özelikle gel demeden ordan randevu almayın orası artık detaylı ultrason bakılmıyor bnim doktorum gel demişti ama ilk aylarda ama sonra gerek kalmadı için gelme demişti bana verilen kâğıtta iliki detaylı ve şeker yüklemesi için perinatoloji bölüme gel demişti bu gün doktor sadece ikili test için bakıyoruz ve şeker yüklemesi için de kadın doğuma hittimemi söyledi ve Bn bu gün detaylı ultrason göremedim sadece muane eti sıkıntı yok dedi onun için Zeynep kamilden yada özle gitmemi söyledi devlet hastanesi 22 haftalığa bakıyor dedi bnim ki geçtiği için bakacaklarını sanmıyorum dedi özel hastane için kaç haftalığa bakıyor dedim 24 25 26 haftalığa kadar dedi Bn 23+4 olduk devlet bakmaya bilir bebek büyüdügü için zorlanıyoruz dedi ama özlede nedense zorlanmıyor 🤭neyse bu gün bnim başıma gelenler bunlar sizde benim gibi olmayın diye küçük bir bilgilendirme yapmak istedim 😁