Umaymoms Kızlar Doğumdan sonra hangi marka hangi model korse alınmalı? Ben kullanmayı düşünüyorum almak için Doğum sonrasını da beklemek mi beklememek mi bilemiyorum. E bebekte tek model var sanırım. Birde internette olan markalar. Fikri olan paylaşırsa sevinirim. Hepimize hayırlı Cuma’lar 🌸
Yagmurerol Umaymoms instagramda eylul diye biri var yeni dogum yapti Yamuna korse kullanmis suan sifir gobek 😃 tabi biraz bunyeyle alakali birazda hareket sart. Ama ben alicam ondan
25agustos Yagmurerol bende gördüm ama sadece korseyle olacak bir işe benzemiyor. Zaten bir yada iki hafta oldu galiba doğum yapalı. Yada bünyesi farklıdır bilemiyorum 😒
Umaymoms 25agustos çoğu kişi alt karnına estetik müdahale yaptırıyor sonra diyet ve korse ama işte biz bunu yaparız ancak 🙈
25agustos Umaymoms evet lazerle falan yapılmış olabilir. Hiç olmasa birazcık yağ olur yani. Kaslar çok belli. Yine de “bende böyle oluruz insallah”demekten alamıyorm kendimi 😂😂
Yagmurerol Gulay123 yanlis hatirlamiyorsam 119 tl, sayfasindan siparis ediliyor instagramdan bakabilirsiniz
Umaymoms Gulay123 yamuna marka yanlış bilmiyorsam 300 tl civar e bebekteki 170 tl diye hatırlıyorum maksimum