Sevgiiss Kızlar 2. Gebeliğim 13. Haftada 2 gün hissettim . 15. Haftada bir gün hissettim 16 dan beri genelde hissediyor gibiyim bazen net bazen derinden . Genelde akşam saatleri … yalnız bir gün çok net hissediyorum 2-3 gün hissetmiyorum şu an 17. Haftadayız
PapatiA Sevgiiss bende 16 haftalığım ikinci gebeliğim bende aynı bir hissediyorum bir kayboluyo bida oluyo 😀
Dinolisoo Sevgiiss benim ilk gebeliğim 21 haftadayım ve aşırı hissediyorum normal mi sanki karnımda bir sağa dönüyor bir sola dönüyor. Ben bu kadar beklemiyordum. 30 haftalarda falan iyice hissederim sanıyordum😂
Sevgiiss PapatiA demi ya benimde öyle bir gün çok net sonra yok bekle bekle …. 😂 kuzu cinsiyetleri ne cinsiyetle alakalı olabilir mi 😂
Sevgiiss Dinolisoo aşkım bende ilk gebelikte o haftalarda net hissediyordum hatta net hatırlıyorum 21 22 gibi göbek deliğinin oraya kadar hissediyordum hareketini, göbek deliğine kadar çıkmıştır rahim
Mihrasina_ Dinolisoo evet bende 22 olucam yarın 2 gündür daha sakin solda takılıyor orda Plesantası ondan az hissediyorum ama bazende deli gibi durmuyor hiç insan korkuyor :)
Dinolisoo Sevgiiss yaa çok garip bişey. Yani kendimi enerji olarak iyi hissediyorum bazen hamile olduğumu bile unutuyorum desem yeridir. Birden içerden vurup kendini hatırlatıyor gibi çok garip bir his. Burda hep 25 hafta sonrası hissedilir diyordu ben bu kadar erken beklemiyordum😂🥹