Melike3506 Kızlar bugün 2 li tarama için gitmiştim. En son gittiğim tarihe göre 11+4 olmam gerekiyordu ama doktor 12 haftalık uyumlu dedi. Ve cinsiyet tahmininde bulundu ama net değil daha dedi. Sizin tahminleriniz ne?
Melike3506 @Dinolisoo @Esrasrgn @seher_3590 kızlar neye göre kız dediniz kese yuvarlak diye mi yoksa başka bir şeyden mi ben hiç anlamam ilk gebeliğim o yüzden soruyorum
Dinolisoo Melike3506 ben nuba göre tahmin ediyorum nub omurga ile paralel gibi gözüküyor o zaman kız sayılıyor. Yukarıya doğru olduğunda erkek tahmin ediliyor. Yani tahmin dediğim gibi kesin sonuç doktor söyler
seher_3590 Melike3506 haftasına göre keseye bakıp yorum yapılmaz artık canım ben 3 cizgi gördüm nub bölgesinde o yüzden kız dedim
Minasuu22 Esrasrgn  bizede bakar mısınız acaba 🫠