Kızlar az önce doktordan çıktım adetim gecikmişti adet oldum sonra gittim doktora ve yumurtalıkların gayet iyi çiçek gibi falan dedi bir sorun yok rahim duvarı kalınlaşması var dedi adet gecikmelerinde olabiliyo dedi ama ilaç vs birşey vermedi böyle bi durum yaşayan var mı siz ne yaptınızzz