cheerfulmomy 18 haftalıkken erkek demişti 20 haftalıkta kız gördüm dedi yine belirsizlikle kaldım aynı şeyi yaşayanlar var mi aynı kervanda beklemede kalalım 🥹😅
esrskr cheerfulmomy bana da aynı hafta Bi doktor erkek dedi bi doktor kız dedi ya anlamadım ama seninki 17de erkek dediğine göre pipi göstermiştir nasıl oldu sen görmüş müydün
PapatiA cheerfulmomy bende şey merak ediyorum erkek dediği zaman ekranda siz de bacak arası bır çıkıntı görmediniz mi
cheerfulmomy PapatiA hayır öyle detaylı özelde gösteriyorlar devlet hastanelerinde sadece kendi bakıyor bak buraya fln yapmadı yanı 1. Hamileliğimde de öyle olmuştu en son 2 kere gittiğim zmn ultrason kağıdı da vermedi hiç
Ha1999 cheerfulmomy benim gittiğim devlet hastanesi cinsiyet i söyledi hemde ekranı çevirip gösterdi pipisini
PapatiA cheerfulmomy yaa evet devlet öyle ben bi iki kere kanlara gittim dediğin gibi kendi baktı bisey demedi bile sonra tartıştım çıktım benle gaza gelen öbür kadınlarda başladı 🤣