Kızlar bugün 38 haftalık olduk çatı muayenesi yapıldı aşırı acıdı canım bu arada çatımın dar olduğunu ama istersen normal doğum da yapabilirsin biraz zor olur dedi doktorum hiç bu durumu yaşayan çatısı dar olup da normal doğum yapan zorlanmayan var mı tecrübeli anneler bilgi verebilir mi