Daha 153 gün görünüyor ama ben hamileliğimin başından beri hep doğum anını, doğumdan sonraki bir günlük hastahanede kalma sürecini ve normal hayatımıza geçiş sürecini düşünüp düşünüp strese giriyorum 23 aylık oğlum var şimdi ve ben oğlumla hiç ayrı kalmadım yani onu bırakıp hiç bir yere gitmedim oda bana çok düşkün bende ona hastanede iki odalı bir yer tutup halası baksın diye düşünüyoruz ama çok zor olacak gene sürekli yanıma gelmek isteyecek falan bide doğumum sezeryan olacak ben ilk doğumumda seseryan olmuştu çocuğu emzirmeye bile zor alıyordum çok canım yanıyordu aneanesinin babannesinin yanına göndersem travma olursa bana ihtiyacı olursa ben yanında olmazsam diye üzülüyorum hastane sürecini çocuğyla birlikte geçirenler zor oldu mu yazarmısınız?