kizlar selam ilk cocugum 2 sene once kolik +meme reddi yasayan bir cocuk olarak dogdu asiri derecede zor bir cocuktu dogdugunda hastane inledi ve asla susmadi herkesin cocugu emip uyurken benimki sadece agliyordu aglamaktan emmiyordu bile.. her yolu denedik eds sistemleri , siringa yontemleri vs vs zaten sutum 3. gun indi tamamen gogus uclarim
cok ice donuk oldugu icin kavrayamadida tam ebe tuttum yuksek ucretlere vs ama asla meme emmedi , sut annesinide emmedi mama ile buyudu diyebilirim sagamadimda cunku kolikti ve biz surekli pilates topunda ziplardik oglumla 1 ay kadar sagdim sonra oda gitti.. simdi asil
sorunuma gelelim 2. dogumum persembe gunu biraz olsun gogus uclarim var artik tecrubeliyim masaj vs yapiyorum simdiden kasik biberonla kolostrum veya mama ile besleyecegim biberon emzik vermeden ki bana alissin.. ama sutum sezeryandqn sonra 3. gun falan anca geliyor ve bu gogus uclari icin ekstra sunu yap bunu yap diyebilecek olan var mi? korkuyorum yine beni emmezse diye cok emzirmek istiyorum anne sutu alamadiginda lohusaligimda agir geciyor bu arada bestlak aldim birde hippin cayini aldim bestlaka simdien baslasam mi acaba