renkli 2 oğlum var Dr buna muhtemelen kız dedi değişmez dedi 17 haftalık hamileyim inşallah değişmez birde kızım olsun çok isterim çok mutluyum kızlarr bu arada @elamomy hnm bildi kız dedi
miros3200 renkli yaa saglicaklaa gelsinn benimdee hep kiz dedi burdakiler sadece @Elamomy ve biri dahaa erkek oldugunu souledi bu ikisi tek dogru bildi.❤️
renkli baycem yok Konya şehir hastenesine bakındım vermediler bende şaşırdım çünkü heryer veriyor burası vermedi
ydbmz Ya benimde iki oğlum var bende istiyoruummm kız🥹🥹🥹 sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah masalallha diyelim🥹🥹
renkli ydbmz Darısı size Allah’ım herkese gönlündekini nasip etsin çok istedim bir kız ama muhtemelen kız dedi aklım karıştı
annebaliii renkli hangı doktora gıdıyırsunuz orda ıstersenız verırler Bülent hocaya gıdın o kesın bılıyor cınsıyetı
renkli annebaliii ilk defa gittim İsmail urkana oda çok ilgili bir Dr bir Dr Bülent hocayı çok duydum ücretlimi Bülent bey
annebaliii renkli hayır oda sehır hastanesınde oda ıyı bı dr ve cınsıyet erken tahmın edıyor😃 kardesjm gıderdı ben alı acardayım rısklı gebelık olunca