Songul606_ imkanınız varsa farklı bir hastane ve doktora da muayeneye gidin mutlaka. Cumartesi günü gittiğimde kese boş bebeğe dair hiçbir belirti ve uzuv yok demişlerdi. Haftaya yine bakalım demişti ve alttan muayene önermişti. Bu sabah sağlık ocağına gittiğimde ebe hemşire kalp atışını hala duymadıysan kesin boş kesdir boş gebelikte gebelik yoktur işte üzülme genç ve çıtır birisin , yine olur . Sistemde sana kayıt açmayalım gebe takibi başlatmayalım çünkü gebeliğin netliği yok gebe olursan gelirsinfalan diyerek saçma sapan konuştu. Kafam iyice karıştırdı ve beni üzdüğü için farklı bir özel hastaneye muayeneye gittim. Hastanenin kalitesine göre cihazları da değişebiliyor. Bugün çok şükür kesenin içinde bebeği de gördük kalp atışını da duyduk henüz çok küçük ama bebek görünüyordu. Aradan sadece üç gün geçti. Üç gündür yaşadığımız stresi üzgünlüğü size anlatamam o yüzden lütfen imkanınız varsa özel ve farklı bir hastaneye gidin. Cihaz değiştirmek faydalıdır diye düşünüyorum.