AmatorAnne Merhaba arkadaşlar, Doğuştan kalp rahatsızlığım olduğu için doktor kontrol amaçlı 18. Hafta civarı fetaleko önerdi. Devlette hani bölümde nerede yaptırabilirim bilen var mı? Randevu almam gerekiyor.