Arkadaşlar size birşey soracağım .
Ben bu ayın 12 sinde adet oldum 19 da bitti lekelenmelerim oldu 23 ne ladar . Halada devam ediyor bugun 14. Günümdeyim yumurtlama günü diyor takvimde . Bu günlerde leke oluyor mu toz pembe akıntı ile gelen kaç gündür geliyor ya bir ara daha öyle oldı gittim bişi yok dedi dün yine gittim alttan muanr ve usg yapıldı alttan bişi yok dedi normal diyor yaşayan var mı allah 