sunbloom123 Arkadaşlar 26+5 haftalık hamileyim dün çok fazla tekme atıyordu bugün sabahtan beri nerdeyse hiç karnımı ellediğimde hareket tarzı ufak bişe hissediyo gibiyim ama tekme yok yaşayan varmı bu durumu acaba
eylusko sunbloom123 23 haftaligim geçen gün aynısını yaşadım çikolata yiyorum bal yiyorum pekmez yiyorum Meyve suyu içiyorum çocuk kesinlikle oynamıyorum içeride ufak bir kıpırtı gibi bir şey oluyor ama tekme falan yoktu Ben de bunu çocuğun pozisyonuna bağladım ertesi gün tekrar hareket etmeye başladı çok şükür Bence ayakları arkada oluyor Ondan hissedemiyoruz o gün
esraylnz Normal canım bende 26 haftalığım sırtını falan dönmüştür için rahat etmezse çikolata meyve suyu falan iç uzan hareketlenir
sunbloom123 esraylnz muz felan yedim ama dediğim gibi kıpırtı hissediyorum tekme yok akşama acile giderim mutlaka zatende aynı durumu yaşayan varsa en azından biraz olsun içim rahatlar diye
sunbloom123 eylusko bende şuan karnıma dokunduğumda kıpırtı hissettiğim için pozisyonuna bağlıyorum ama insan yinede tedirgin oluyo ya 😔
sunbloom123 Lexias ayy ne bilim dün videoya alıypdum tekmelerini bugün atmayınca aslında ondan pimpiriklendim sanırım 🥹