İkili taramam yaş riski 94 /1 çıkmıştı kadın doğum genetiğe yönlendirdi genetikteki doktor 940/ 1 down sendromlu olma ihtimali var dedi genetikteki doktorda riskli gebelik polikliniğine yönlendirdi riskli gebelik doktoru değerleriniz gayet normal sıvı aldırmayın vazgeçin diye imza atın dedi
Ama benim içim rahat etmedi başka bir kadın doğuma randevu aldım bugün için gittim ve adam resmen beni kovdu derdimi güzelce anlattım bide size görünmek istedim diye oda dedi ben riskli gebelik doktorun lafın üstüne laf söyleyemem dedi kalp atışını dinletin dedim adam bunlar senin sembollerin duymuşsun duymamış nolcak dedi sonra cinsiyetini belli olur mu diye sordum adamin bana cevabı kalk kalk kızım doğumda öğrenirsin cinsiyeti dedi elime kağıt tutuşturdu çıktım odadan Allah kimseyi bu gibi doktorlara muhtaç etmesin çok sinir oldum