GokAnne 3 çizgiye zaten kız diyorlar ama acele etmeyin bu cinsiyet konusunda gerçekten özellikle yüzdelere inanmayin bir doktor net soyleyene kadar benden söylemesi ☺️ benim bebişe herkes erkek dedi gittiğim doktorlar da çevremdeki herkes de ama fetalde bir prensesim olacağını öğrendim insan bir tuhaf oluyor yine de🐣