ceydaasya ben yaptırdım 6 hafta önce doktor baya detayli bakti gayet güzel açıklamıştı herseyi hatta bebisimin yüzünü gorelim güzel poz versin diye de baya uğraştı Allah razı olsun rahim ağzımdaki kisalmayi da farkeden o doktor oldu onun sayesinde serklaj oldum ben memnun kaldım açıkçası