Zeynebaqazade Selam kızlar lütfen bilen yaza bilirmi? 14 haftalık hamileyim bu gün benden su gibi akinti geldi beyaz akinti karisik bu durumla karsilasan varmi? Lutfen acil cevaplarmisiniz🙁 bide doktor soylemisdiki plesentam asağıda ilişki olmaz dedi bilen varsa soyleye bilirmi
tugcezrhlgl Zeynebaqazade akıntı normal diye biliyorum zamanla dahada artıcak hatta benim sümüksü jel gibi şuan 31 haftanın içindeyiz ama kaşıntım falan yok o yüzden sıkıntı olacağını düşünmüyorum. Ablamdada plesanta öndeydi ilişki yasaktı ordan biliyorum 🤗
Gmzcngi Zeynebaqazade canın mantar olmuş olabilirsin bendede oluyordu su gibi normal sanıyordum ama sonra kasıntılar başladı doktora gittim mantar olmuşum meğer fitille krem verdi geçmişti şükür sende doktoruna yaz yada git muayene ol canım♥️
Tugba2626 Zeynebaqazade az gelse idrar kaçırabilirsin diyecem çünkü hamileliğin başından beri var bende . Bende sen hemen doktora git. Cuma bugün haftasonunu atlama
Gmzcngi Zeynebaqazade bence git canım sen mantar olmuşssun hamilelikte o kadar mantar hariç su gibi akıntı gelmez 2 kere mantar oldum 9 ay boyunca ordan biliyorum
Sngl_mhmt Canım bendede çok geldi su gibi akıntı ama ben kusarken geliyordu yani zorladığım zman bi kaç kez geldi sonra düzeldi
Zeynebaqazade Sngl_mhmt benden hic gelmemisti canim simdiye kadar simdi neden boyle oldum bilmiyorum doktorum plesentanin asagida olduqunu soylemisti ondan ola bilirmi