Seymatrkay Arkadaşlar 17 haftalık bebeğimi 13 Ekim de kaybettim. Bugün 43. Gün. Ben hâlâ adet olmadım. Çok ağrılarım var. Bacaklarım ağrıyor. Arada kasik ağrım oluyor. Düşük sonrası ne zaman adet oldunuz? Bu kadar zaman normal mi?