maviiiss Kızlar kullanan var mıdır gebe kalmaya yardımcı oluyormuş ama arasındaki fark nedir bilen var mı ?
An-gel İnofolic combi hp kullandım. İkinci aşılamam da hamile kaldım etkisi olduğunu düşünüyorum doktorum onu önermişti. Profesöre gidiyordum
iremakb Bende Pcos olduğundan hp olanını kullandım insülin direncini kırıyormuş galiba 2 ay kullandım hamileyim şimdi faydası oldu diye düşünüyorum 😌
An-gel iremakb kesinlikle ben spor ve diyette yapıyordum 1 ayda yarı yarıya düşürdüm insülin direncimi
maviiiss iremakb ne kadar kullandınız ara verdiniz mi peki benim bugün adetin 6 günü bitmek üzere başlasam mı bilemedim
iremakb maviiiss başlayabilirsiniz takviye zaten hamile kalana kadar devam etmemi söylemişti doktorum bana içinde 20 adet var kutu bittiğinde reglime birkaç gün kalmış oluyodu onda kullanmıyordum sonra regl olunca tekrar devam ediyodum