Ftmn123- Adet tarihim 12 Kasım da ben bugün erken gebelik testi yaptım da negatif çıktı bir daha yapmaya gerek varmı acaba?
twobabymomm Ftmn123- bugünlerde daha yumurtlama gününüz olabilir gebelik için çok erken en erken 9 Aralık ya da adet gecmesini bekleyin
leylaaa01 Yani benim 1 Kasım son adet tarihim . 11 Kasım yumurtlama günüm . Yeni gebelik testim pozitif çıktı . Oda silik çizgi şeklinde . Sizin hesaplarınıza göre daha çok erken gebelik olup olmaması için
lyyl leylaaa01 bende 15 Kasımdı yumurtlamam yarın kan versem çıkarmı testte çıkacağını düşünmüyorum çünkü
leylaaa01 lyyl bence biraz daha beklemelisin .. tam bende 12 gün sonra çok çok silik çizgi ile gördüm çünkü
Dinolisoo twobabymomm o zaman erken değilmi 12 kasımda adetin bittiyse. Kaç güne bir adet görüyorsun?