Kızlar belki gebelikle alakalı bi konu değil ama… 6 haftalık hamileyim ve kirada oturuyorum. doğum yaptıktan sonra muhtemelen 1-2 yıl çalışamıcam.
Bebeğin de masrafları da olacak haliyle.
Kendi evimi almayı çok istiyorum. Kira öder gibi ev sahibi olmak istiyorum. Biraz birikimim var onu peşinat yaparım ama kredi faizleri çok yüksek. İstanbul için sizin çözüm öneriniz nedir? Emin evim fuzul evim vs tavsiye eder misiniz?
Birbirimize dua edelim ev sahibi olalım 💖💖💖