Akseec Kızlar galiba adetime 2 gün kala yeniden yumurtluyorum böyle olup gebelik elde eden var mı? Yumurtlamadan sonra 16. Gün adet olurum bugün 14. Gündeyim heyecan yaptım bildiğiniz pik oldu. Gebelik testim negatif bu arada
Perim2 Akseec canım gebelik olabilir bence ama bugünüde değerlendirebilirsin Belkide gerçekten iki defa yumurtluyorsun Belkide gebesin
Akseec Perim2 gebelik testim negatif çıktı canım ama ben bugünü de değerlendireceğim ne olur ne olmaz dünü bilmeden değerlendirmiştim zaten bakalım hayırlıs dicem artık