kmulhim Nidicard başladı doktorum sancılarımın kesilmesi için. 1 haftadır sancı çekiyorum. 16. Haftanın ortasındayım. Ama ilacı her içtiğiöde başım ağırlaşıyor ve dönmeye başlıyor. Doktorum tansiyonunu düşürüyordur dedi. Siz yaşadınız mı böyle sorun ?
Seymatrkay kmulhim Bu tarz ilaçlar çok baş ağrısı ve tansiyon düşüklüğü yapıyor. Bu ilacın muadili adalat kullanmistim ben. Bana hiçbir faydası olmuyordu.Cok baş ağrısı ve tansiyon düşüklüğü yapiyordu.Haftanız çok küçük. Allah yardım etsin.
8143 kmulhim tansiyon yüksekliğinden dolayı hastanede yatıyorum din akşam bana verildi nidicard tansiyon düşürmesi için yarım saat içinde etkisini gösterdi tansiyon yüksekten baş ağrım yoktu nidicardan sonra baş ağrısı oldu 16/10 dan 11/ 6 ya kdar tansiyonumu düşürdü
Edum 26 haftadan beri kullanıyorum 32+4 teyim ilk zamanlar yaptı o belirtileri ama,geçti düşük seyrediyor suan 9.6 10.6 ama sıkıntı yok dedi doktor bünye alışır herhalde..
kmulhim Edum bana da öyle dedi normal bi yan etkiymiş sanırım ama merak ettim. Benim sancım cok erken oldu. Hep 25-30. Haftalarda duydum bu durumu. İş yerimde yaşadığım sıkıntılar sebep oldu diye düşünüyorum doktorum stres dedi
Seymatrkay Edum Bu haftalarda bu ilaç alınabilir. Çünkü haftanız yüksek. Ama erken haftalarda bana göre işe yaramıyor. Çünkü erken haftada ben de kullandım.
Edum Seymatrkay ilk hamileliliğiimde 14. Haftada başladı kasılma sancım o ilaçlar 38 haftaya kadar getirdi ve sağlıkla dogurdum ayrıca o zaman progestanda kullanıyordum şükür ki atlattım bünyeden bünyeye değişiyordur belki
kmulhim Edum evet aynı anda onu da kullanıyorum. Açıklığım olmadığı için düşük riskim az ama yine de sancıları kesmezsek Allah korusun olabilir dedi
kmulhim 8143 çok kötü baş ağrısı yapıyoe gerçekten sanki biri kafama demirden kocaman bi şey koyuyor gibi
8143 kmulhim evet dün akşam bnde öyle oldum ama tek tansiyon düşüren o oldu alfamet o kdar çok etki etmyor
papatyahanim1 kmulhim benim hep tansiyon düşük oldugu için tansiyonu etkilemedi , ama işte ilk gebelik sıkıntıliydi bebeği ortalama 12 hafta içerde tuttu 38+1de geldi
kmulhim papatyahanim1 ilaç kullanmak da sinir bozucu aslında bi zararı yoktur eminim daha faydası var diye verildi ama yani doğumuma aşırı çok var. 17. Haftaya giricem daha yani
papatyahanim1 kmulhim doğru bana doktor yatarken sancıların gelirse eğer o doğum kasılması diyordu .böyle bebek bir yerde toplanacak göbek sertlesecek öyle mi oluyor
kmulhim papatyahanim1 yok yattığım ve oturduğum an kesiliyor ağrım ama ayağa kalkınca afedersiniz özel bölgeye doğru o çevrede bi sızlama oluyor. Bazen gazsancısı şeklinde rahim kısmında bazen de bıçak batması gibi