İyi günler arkadaşlar. Dondurulmuş embriyo transferi oldum ve tutmadığını bugün öğrendim. Hastaneden aradılar ilaçları bırakmamı ve adetim başladıktan sonra yine kontrole gitmemi söylediler. Size sorum bir daha transfer yaptıracak olsam yine aynı ücretimi ödeyeceğim. Yaşayan var mı acaba bu durumu. Şimdiden teşekkürler