canbaby canım bende 33 haftadayım benimde aynısı oluyor ve enfeksiyon cıktı sen ilaç verdi sen yinede doktora gittiğinde bi idrar ver bakılsın ne olur ne olmaz ha tabi bebekten de olabilir ama yinede ihmale gelmez çünkü arttığında sancı da oluyor bende olmuştu serum verdi doktor