betulbetyus 5+5 haftalığım dün doktora gittim ikiz dedi iki tame kese gördü betam da 13.000 iki tame ufak kese var şuan ultrasonu atamıyorum 
Goncaa420 betulbetyus beta değeriniz çok yüksek benimde öyleydi ikizdi çok şükür sağlıkla aldım kucağıma darısı başınıza 🫶🏻
betulbetyus Dün öğrendim ve çok korku var içimde naısk olur bakabilir miyim zor olur mu ilk gebeliğim