Ades34 Gulgulcan Aynı şekilde gribim ben de ilaç kullanamadığımdan geçmedi 3 gündür. Sadece ıhlamur içiyorum,tavuk suyu çorba da iyi geliyo bi de C vitamini için portakal falan yiyorum başka bişey gelmiyo aklıma 🙄
honey Gulgulcan bende grip olmuştum, Allaha şükür çok ilerlemeden atlattım. Ne yedin ne içtin dersen; ılık su bal limon karıştırıp içtim, bazende ballı süt içtim geçti. Seninde geçer inşallah en kısa zamanda.