Ben de 7den ilerliyorum doktoruma göre. Mide bulantısı için Prizin içiyorum bir haftadır, yine de midem bulanıyor. Sadece bulanıyor ama. Canım her şeyi yemek istiyor ama hiçbir şeyi midem almıyor sanki 😔 anlatması güç. Sırf yemek için bir şeyler yemeye çalışıyorum boşken midem daha çok bulanıyor diye. Bir gün hevesle yediğim yemeği ikinci gün görmek bile istemiyorum. Ay çok değişik haller. İki haftadır kahvaltıda çikolata sürüp yiyemiyorum bile çünkü tatlı şeyler aşırı midemi bulandırıyor ama yemek istiyorum öyle değişik şeyler işte hanımlar 😮💨