Ozy 37+5 Haftalik olduk biz ❤️ Zaman cok cabuk geciyor ve artik dogurmak istiyorum doktorumun dedigine göre cok zayif bi bebek 2350 gram 😳😳 ama takmamaya calisiyorum insallah yaniliyolardir Siz kendinizi nasil hissediyorsunuz Benim bir haftadir belimde bi sizlama agri oluyor gün icinde kasilmalarimda cogaldi bazen nefesim kesiliyor gibi oluyor ama düzensiz vee iki gündür sabah kahvaltidan sonra kusuyorum 😳😳😳😳 bu kusma dogum belirtisimi yasiyan varmi
Chan Ozy 37+6 olduk. Ağırlaştıkça durum vahimleşiyor 😅 Yalancı sancılar ise cabası. Bu gece ilk defa uykumdan kaldırdı, hastaneye gidecekken geçiverdi 😅 Onun dışında doğum belirtisi yok. Nişan bile gelmedi 🤷🏼♀️ Kısmetse haftaya perşembe doğumum var 😊
Yalinn8 Ozy normal dogumu bekliceksen artar daha kilosu bebisin😉 38 olduk, zorluyor vallahi, uykusuzluk, mide yanmasi, hareket kisitliligi, sancilar... haftaya carsamba zorunlu sezeryan, bekliyorum sabirlaaaa
Rabia06 Ozy mide bulantısı kusma dogma hazırlıyo diye biliyorum cnm gcms olsn bizde 38+5 haftalık olduk geriye son 9 gün kaldı arada bi sancılarım oluyo cok sık değil şimdide doktorda bekliyorum bakalm ne dicek doktorum🤗🤷🏻♀️
Senaamomm Ozy 38+0 gelen giden yok bekliyoruz 👶 bnde de oluyo kusma ama doktorum bebeğin basi aşağı baskı yaptıkça olur dedi
Ozy Baharbstg bende yoruldum artik 😖😖😖 gelsin istiyorum kasilma degilde hicbirvis yapamiorum hemen yoruluyorum ve yorulunca karnim agriyor
Ozy Yalinn8 normal dogum olacak 24 mArt olarak hesabla di artik nezaman gelirse ama cok az kilo aliyor 😣 iki haftada 300 gram almis bide yanilma payida var yani ya daha az cikarsa dogdukdan sonra acaba küvezemi girer allah korusun
Yalinn8 Ozy dilerim zamanini bekler oyleyse cunki 2 hafta var en az. Sen de benim kadar denk gelmissindir kuvez kilodan ziyaden bebegin gelisimiyle ilgili. Yani 3 kilo olsa da girebilir, 2 küsur olsa da girmeyebilir, sen oraya endekslenme bence, 2 haftan var elinden geldigince güzel beslenmeye devam, mutlaka alicaktir bebiss
Ozy Yalinn8 insallah öyle olur ya 🙏🏽 Kolay dogum ve saglikli bir bebek olsun kilo aldiririm dogdugunda ama iste kusmalarim basladi sabahlari nasil beslenecek böyle orasida belli degil 😁😁😁 resmen bana kilo aldirma diyor
Yalinn8 Ozy sıpaa😊 yiyebildigin anlarda faydali olabilecekleri ye sen kusana kadar o alir yine de bi de vitamin aliyosan devam et tabii
busralivaa Ozy karnında kilo alması daha kolay ve yenidogan sariligi riski azalır zayif olmayan bebeklerin. yumurta kaşar peynir muz tüket bol bol
busralivaa Ozy karnında kilo alması daha kolay ve yenidogan sariligi riski azdır zayif olmayan bebeklerin. yumurta kaşar peynir muz tüket bol bol
Hazinem Ozy 37+5 bnm de adet olucak gbi bazen agrım oluyo yatarken zorlanıyorm karnım iyice büyüdü acıyo artk Bnm ki 3,218
Zeyfuk Benimki de 37+5 yalancı sanci mıdır nedir bilmiyorum adet ağrısı gibi ağrılar girip çıkıyor bel bacak ağrıları var gece uyumak haram zaten saga sola donemiyorum. Kilosu için bazen kafaya takıyoruz ama aslında çok değişken benimki haftasına göre gidiyor geçen hafta 100 g almıştı dün gittim 350 g almış dogana kadar 3 u geçer diye düşünüyorum o yüzden kendini üzme .
Ozy Zeyfuk bendede ayni sekilde ama gercek dogum sancilari kendi belli edermis kasilma bel agrisi kasik agrisi hepsini ayni anda yasiyormussun ben duan hepsini ayri ayri yasiyorum bence bizimki yalanci sancilar 😂 Ya kilosu 33 haftaya kadar gayet iyi gidiyordu ondan sonra birden yavasladi 35 haftalikda 2.000 di 37+5 de 2350 dogumdan sonra dahsda az cikabilir yanilma payi hep var korkuyorum biraz