Kızlar birinden duydum kadının zorunlu sezaryen olması gerekiyormuş devlette demişler ki bize kesin talimat geldi sezaryen yapmıyoruz kadın özele gidip doğurmuş. Ankarada yaşıyoruz bu arada. Böyle bir şey var mı? Ben devlete gidiyorum bel fıtığım var sezaryen olmam lazım. Böyle bir şey yoktur değil mi