Devlet ve özel takipliyim
Bugün devlet hastanesinde randevum vardı ve şansıma yan odanın doktoru da gelmeyince oranın hastalarına da baktıkları için yoğunluktan çok soru soramadım, öfleyip pöflüyorlardı zaten
Bebeğin genel durumunu sordum
Haftasıyla uyumlu 47 cm boy, 2300 kg dedi
Böyle mi olması gerekiyor arkadaşlar
Özel için haftaya gideceğim