AyeglKranKarakuran Kızlar merhaba 8+3 oldum ama miğde bulantısından ötürü yumurta et tavuk süt hiç birini tüketemiyorum. Süt yerine yoğurt ayran yiyorum ama diğerlerinden almam gereken vitaminleri alamıyorum diye üzülüyorum. Doktorda daha vitamin vermeye başlamadı. Ne yapcam ben akıl verib bana :(
DeryaOguzhan AyeglKranKarakuran hiç sorun değil yukarda arkadaşın söylediği gibi bebek senin depolarından faydalanıyor şuan. Yalnız folik asit vermiştir doktorun onu içmeye çalış vücut fazla depolamıyor onu.
Pamukgirl AyeglKranKarakuran bende 8+3 mide bulantım müthiş. Sabah tok karna 2 ilaç içiyorum mecbur yemek zorunda kalıyorum kendimi zorluyorum biraz.Gece bile yataktan kalkıp istifra ediyorum malasef
Busra_bugraaa Puan bebeğin senin yediklerinden beslenmiyor zaten 3. Aydan sonra yediklerinden beslenecek şuan senin vücudundaki vitaminlerle besleniyor o yüzden üzülmene gerek yok o zamana kadar mide bulantıların geçer canım
AyeglKranKarakuran DeryaOguzhan folik asit hiç aksatmadan içiyorum canım inş gecerde yiyebilirim bnde 🙏
Esuyum38 Bende 8+2 aynı şekilde çok bulantım oluyor günlük yürüyüş yapıp temiz hava alıyorum iyi geliyor kivininde etkisi var tavsiye ederim :) bebek için ise hiç sorun etmeyin benim doktorum zorla bişey yemeye çalışma içini bastırcak şeyler yesen yeterli bebek besleniyor zaten dedi :)