Tüp bebekle hamile kaldım 5. Haftadayım dr haftaya çağırdı ilk ultrason kontrolü için regl olacak gibi kasık ağrılarım oluyor sürecin başından beri var aslnda ama kanda pozitf gördgmden beri daha fazla sanki dünde açık kahverengi geldi progestandan olablr kanama olmadgı sürece sorun yok dediler bu süreçte progestan hem fitil hem iğne kan sulandırıcı ve birçok ilaç kullanıyorum ağrılardan korkmalımıyım bu lekeler skntı yaratırmı yaşayan varmı budurumu