seyma3718 Ben 5. Ay da mastit olduğumu öğrendim bebeğim 2,5 aylıktı ilaçla kestik sütümü banada sağma dediler 30 ml me düşmüştü keşke sağımla azaltmaya devam etseymişim göğüsümde kistler oluştu antibiyotikle 2 farklı hastane de tedavi oldum son gittiğim doktor artık sağma sütün gelse de veremezsin zaten kistler var dedi kantaron yağı ile masaj ve soğuk kompres yap hastaneye gitme sebebim de bir yerden sonra yüksek ateş uyutmayacak ağrı oldu düşün doldukça sağım yap sağımda da diyelim 10 dk da boşaldı göğüs hemen kes sütün artması için 2 saatte bir 20 dakika düzenli sağım yapman gerekiyor yani genel cerrahi tavsiyesi bu sen kimseye bakma