hou inşallah çok teşekkür ederim🫶🏻 keşke bakılsaydı ama çünkü gebelikte hormonları dengelemek çok önemli, bir tanesi bozuksa bile olmuyor dengelemek lazım. Benimde 30 yaşım yaş ilerledikçe zorlaşıyor gerçekten, amh değerim 24 lü yaşlardan itibaren düşüktü