birmayismasali Kızlar 30+3teyim birkaç hafta önce sağlık ocağından arayıp ikinci dozu vurulmam için çağırdılar. Bebis iki hafta önde yani bebeğin gelişimi şu an 32 haftalıkla uyumlu. 2. Dozu yarın gidip olsam bir sakıncası olmaz dimi ya
GencbirAnne_1 birmayismasali Kız nerdeyse sonuna doğru çağırmışlar ben 1 hafta sonra gidicem 2. dozu olmaya daha 23. haftanın icindeyim daha
ozozy birmayismasali bacım bildiğim kadarıyla ilk dozu 20. Haftadan sonra 2. dozu doğuma doğru vuruyorlar yani 30. Hafta gayet iyi gibi daha farklı şekilde olan vardır tabi ama ben böyle biliyorum. Bende şuan 24 haftalığım 20 haftalıkken gittim doktorum aşı olmamı söyledi dedim bana biz aramadan gelme arayacağız dediler hala aramadılar merak ediyorum acaba ne zaman çağıracaklar 😂
birmayismasali GencbirAnne_1 ben tek doz yapılıyor diye hiç peşine düşmedim ya geçen haftalarda aradılar hal hatir sormak için nasıl gidiyor bir sıkıntı var mı diye o sırada söylediler ikinci dozu olmamışsınız gelip olun diye :(
birmayismasali esraa65 sağlık ocağındaki hemşire 32. Haftaya kadar vuruyoruz sorun olmaz dedi ama yinede endişelendim ya. Ya da hiç vurulmasam mı bilemedim