derya5960 buradaki olumlu yorumlara takılma bence. Ben bu gerçekleşle 27 yaşımda yüzleştim, olmuyorsa olmuyor. 38 yaş geç kalabileceğin zamana yayabileceğin bi yaş değil. Hazır 0.57yken yumurtan çıkıyorken toplat tüp bebek yap, sonra insan yeri geldiğinde o 1 yumurtayı arıyor