Kızlar 7 + 3 haftalık hamileyim, bundan önce Kanımdan dolayı üç tane kaybettim, 5+3 iken ilk muayenem oldu, doktorum Perinatoloji uzmanı, iki hafta sonra gel garanti olsun diye bugüne erteledi, çok heyecanlıyım ilk defa kalp atışını duymaya gideceğiz, dua bekliyorum sizden, var mı ⅞ haftalık gebeler sizlerde durumlar nasıl hanımlar🌸